הועידה המקצועית ה-20 למנהלי שירות לקוחות ופניות הציבור בישראל


המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלי שירות הלקוחות בישראל, מקיימים את הוועידה המקצועית ה-20 למנהלי שירות לקוחות ולממונים על פניות הציבור בישראל ומתכבדים להזמינכם להשתתף.

הועידה המקצועית ה-20 למנהלי שירות לקוחות ופניות הציבור בישראל
הוועידה תיערך בתאריכים: 19-20/11/2018
במרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב

הוועידה תדון בתחומי הליבה של ענף שירות הלקוחות בישראל ופניות הציבור ותהווה מפגש מקצועי של כל העוסקים בתחום, לצד כינוס לימודי וגדוש של הרצאות, דיונים, סדנאות וחילופי דעות בהשתתפות מרצים ומומחים בחוויית למידה יוצאת דופן.

יועץ אקדמי: יעקב אלוש, מומחה למחשוב תהליכי עבודה בשירות לקוחות מנכ"ל MCMS Technology

הוועידה תתמקד השנה בשלושה תחומים: חדשנות בשירות לקוחות, תרבות שירות ממוקד לקוח ורגולציה. הוועידה תארח מומחי שירות מהאקדמיה, מהפרקטיקה, מהמשפט, מהרגולציה ומבית המחוקקים.

הוועידה תנגיש כלים וכללים לחיבור בין נותני השירות לקהלי היעד, תסקור הצעות חוק צרכניות שהונחו על שולחן הכנסת ותדון במשמעויות המשפטיות של התקנות החדשות שנכנסו לתוקף בתחום הגנת הפרטיות. למשתתפים תוענק תעודה מהודרת בפירוט החומר הנלמד.

הוועידה מיועדת למנהלי שירות לקוחות, מנהלי פניות ציבור, מנהלי מוקדי שירות, מנהלי מחלקות שימור, מנהלי שיווק, ולכל מי ששירות הלקוחות הוא חלק משגרת עבודתכם. 

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם!

לרישום מקוון - הקליקו כאן

להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן