הועידה המקצועית ה-22 לחווית לקוח ושירות לקוחות בישראל


מרכז הכנסים קראון פלאזה תל אביב - 25-26/11/19

הועידה המקצועית ה-22 לחווית לקוח  ושירות לקוחות בישראל
המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלי שירות הלקוחות בישראל, מקיימים את הוועידה המקצועית ה-22 למנהלי שירות לקוחות ולממונים על פניות הציבור בישראל ומתכבדים להזמינכם להשתתף.

הוועידה תיערך בתאריכים: 25-26/11/19
במרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב



הוועידה תדון בתחומי הליבה של ענף שירות הלקוחות ופניות הציבור בישראל, ותארח את מיטב המרצים והמומחים בתחום שירות הלקוחות. הוועידה תהווה מפגש מקצועי לצד כינוס לימודי וגדוש של הרצאות, דיונים, סדנאות וחילופי דעות בחוויית למידה יוצאת דופן!

יועץ אקדמי: יעקב אלוש, מומחה למחשוב תהליכי עבודה בשירות לקוחות מנכ"ל MCMS Technology

היום הראשון של הוועידה יציג כללים להתאמה ולניסוח אמנת השירות בעידן החדש – (SLA) לצד כללי ברזל ליישום מוצלח שלה בקרב עובדי הארגון בכלל ועובדי שירות הלקוחות בפרט.
הוועידה תכלול הרצאות מומחים שיעסקו בטיפול בליקויים בשירות הלקוחות במוסדות שלטון ובגופים עסקיים תוך בירור הסיבות לכך ודרכי פתרון.

כמו כן תדון הוועידה בעקרונות הפסיכולוגיה החיובית, בסוגיות בהבנת התנהגות לקוחות ועובדים, שיקום שירות, הנגשת שירות, טיפול בלקוחות קשים/אלימים ותציג המלצות לחשיבה מערכתית נכונה בתחומי ניהול השירות, הדרכת עובדים, לקוחות, ועוד.

הוועידה תקדיש דיון למתן שירות לקוחות בעידן של תקשורת רב ערוצית- OMNI CHANNEL
היום הראשון של הוועידה יינעל בסדנא לניהול זמן אפקטיבי ויעיל שעושה את הדיפרנט.

היום השני של הוועידה יציג את הסטנדרט החדש בשירות לקוחות ודרכים ליישומו המוצלח. יחשוף באמצעות מומחים כלים אופרטיביים לעיצוב חווית שירות הלקוחות בעידן הדיגיטלי וידון בפער בין תפיסת המציאות בעיני הלקוח – בהשוואה לזו של נותן השירות.

בכנס יוצג מודל 3R Spiral TM למתן שירות לקוחות בשוק משבש. הוועידה תכלול סדנת מומחה ייחודית לפיתוח כישורי תשאול ואיסוף מידע כולל תרגול אופרטיבי להתנסות,
הוועידה תינעל בדיון חשוב על השפעת חוק הגנת הפרטיות ומאגרי מידע החדש על עבודת שירות הלקוחות.

קהל יעד
סמנכ”לי שירות לקוחות, מנהלי שירות לקוחות, נציבי פניות ציבור, מנהלי מוקדי שירות, מנהלי מחלקות שימור, סמנכ"לי שיווק, מנהלי תפעול, מנהלי מערכות מידע ו-IT וכל מי שטיפול בשירות הלקוחות הוא חלק משגרת עבודתו.

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו

לרישום מקוון - הקליקו כאן

להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן