הועידה המקצועית ה-23 לחווית לקוח ושירות לקוחות בישראל


מרכז הכנסים קראון פלאזה תל אביב - 22-23/6/20

הועידה המקצועית ה-23 לחווית לקוח  ושירות לקוחות בישראל
המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלי שירות הלקוחות בישראל, מקיימים את הוועידה המקצועית ה-23 למנהלי שירות לקוחות ולממונים על פניות הציבור בישראל ומתכבדים להזמינכם להשתתף.

הוועידה תיערך בתאריכים: 22-23/6/20
במרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב



הוועידה תדון בחידושים ובהתפתחויות בעולם שירות הלקוחות ופניות הציבור בישראל, ובכלל זה, פיתוח השירות במגזר הציבורי וברשויות המקומיות, ותארח כמיטב המסורת את המרצים והמומחים המובילים בתחום שירות הלקוחות וחווית לקוח בישראל.
הוועידה מציעה מפגש מקצועי לצד כינוס לימודי וגדוש של הרצאות, דיונים, סדנאות וחילופי דעות בחוויית למידה יוצאת דופן!

יועץ אקדמי: יעקב אלוש, מומחה למחשוב תהליכי עבודה בשירות לקוחות מנכ"ל MCMS Technology
מנחה: ד"ר איריס גרטנר מוריוסף, יועצת שיווקית ואסטרטגית, מרצה בכירה בחוג לניהול ארגוני שירות של המכללה האקדמית הדסה




הוועידה תתפרס על פני יומיים:
היום הראשון של הוועידה, יציג את החדשנות וכלים בחווית לקוח, ינתח ויציג מסקנות מתוצאות סקר חדש וגדול שנעשה בקרב מנהלי שירות ובקרב מקבלי שירות בישראל, יחשוף את הדור הבא של הטכנולוגיות שיוטמעו החל משנת 2020 בשירות לקוחות, יציג בעזרת מומחים כללים וכלים לניתוח מדדי שירות ויקיים דיון בשיתוף הקהל על הלקוח הישראלי מאפיינים, כלים ושיטות עבודה מומלצות במיוחד בעידן של הרשתות החברתיות.

היום השני של הוועידה, יציג כלים ושיטות לשימור אפקטיבי של לקוחות על ידי הקשבה לנתונים, יציע תובנות מרחיקות לכת ממחקר גלובלי חדש, יעדכן בהלכות משפטיות חדשות וחשובות בדיני צרכנות, יציג דרכים ליצירת שירות לקוחות מנצח במוקדי שירות, יחשוף איך נראה שירות הלקוחות מנקודת מבטו של הלקוח ואיך ניתן לצמצם פערים וינעל בסדנה ייחודית לשחרור לחצים ושחיקה בעבודת השירות.

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו


קהל יעד
סמנכ”לי שירות לקוחות, מנהלי שירות לקוחות, נציבי פניות ציבור, מנהלי מוקדי שירות, מנהלי מחלקות שימור, סמנכ"לי שיווק וחדשנות, מנהלי תפעול, מנהלי מערכות מידע ו-IT וכל מי שטיפול בשירות הלקוחות הוא חלק משגרת עבודתו.

לרישום מקוון - הקליקו כאן

להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן