הועידה המקצועית ה-20 למנהלי שירות לקוחות ופניות הציבור בישראל


כינוס מקצועי וגדוש של הרצאות, דיונים, סדנאות וחילופי דעות בהשתתפות מרצים ומומחים בחוויית למידה ייחודית.
הכנס ידון בתחומי הליבה של ענף שירות הלקוחות בשלושה תחומים: חדשנות בשירות לקוחות, תרבות שירות ממוקד לקוח ורגולציה.


מועד: 19-20/11/18
מקום: קראון פלאזה ת"א


הוועידה תנגיש למשתתתפים כלים וכללים לחיבור בין נותני השירות לקהלי היעד, תסקור הצעות חוק צרכניות שהונחו על שולחן הכנסת ותדון במשמעויות המשפטיות של התקנות החדשות שנכנסו לתוקף בתחום הגנת הפרטיות.




הוועידה תארח מומחי שירות מהאקדמיה, מהפרקטיקה, מהמשפט, מהרגולציה ומבית המחוקקים.
למשתתפים תוענק תעודה מהודרת בפירוט החומר הנלמד.

אם הנכם מנהלי שירות לקוחות, מנהלי פניות ציבור, מנהלי מוקדי שירות, מנהלי מחלקות שימור, מנהלי שיווק, או אם שירות הלקוחות הוא חלק משגרת עבודתכם כנס זה הוא עבורכם!