וועידת ישראל לשירות לקוחות 2021


מרכז הכנסים קראון פלאזה תל אביב - 20-21/04/21

וועידת ישראל לשירות לקוחות 2021
המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלי שירות הלקוחות בישראל, מקיימים את הוועידה המקצועית ה-24 למנהלי שירות לקוחות ולממונים על פניות הציבור בישראל ומתכבדים להזמינכם להשתתף בה.

הוועידה תדון בהתפתחויות של עולם שירות הלקוחות ופניות הציבור לנוכח משבר הקורנה בארץ ובעולם, תציע פתרונות אופרטיביים לניהול ושיקום שירות הלקוחות בתקופת פוסט קורונה, ותהווה פסגה של עולם השירות בישראל. הוועידה תארח כמיטב המסורת את המרצים והמומחים המובילים בתחום שירות הלקוחות וחווית לקוח בישראל. תכני הוועידה הותאמו גם למנהלי שירות הלקוחות במגזר הציבורי, הממשלתי והמוניציפלי.

הוועידה תיערך במתכונת היברידית בתאריכים: 20-21/04/2021
הכנס ייערך במתכונת פרונטלית במרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב

  • הוועידה פתוחה למתחסנים ולמחלימים בהתאם לתו הירוק.




הקורונה תפסה את תחום שירות הלקוחות בישראל לא מוכן. חברות ורשתות רבות החליטו בשל סגירת החנויות הפיזיות והעומס החריג, פשוט לשתק את המוקד הטלפוני שלהן. אולם ככל שמשבר הקורונה נהיה חלק מהחיים הצרכניים, עורר המצב תסכול ותגובות זעם, הלקוחות מגלים פחות הבנה למצב החירום בו מצויים נותני השירות.

אין ספק כי חברות ועסקים חייבים להפנים את הימצאותו של המשבר ולפעול באופן שיאפשר מתן שירות לקוחות רציף וסדיר ככל הניתן, חרף מגבלות משמעותיות הנוגעות לתפקוד העסק בזמן משבר, ולבצע התאמות נדרשות כדי לאפשר שגרת שירות לקוחות תקינה גם בתקופת משבר.

וועידת ישראל לשירות לקוחות תדון במשבר שיצרה מגפת הקורונה ותעלה על שולחן הדיונים את הדרכים להחזרת אמון הלקוחות והעובדים בעסק ותציג את עקרונות הבסיס לשימור לקוחות אפקטיבי גם במציאות מורכבת, מתעתעת וכן בזמן משבר.




הוועידה תכלול הרצאות מומחה לשימור הלקוחות גם ובעיקר בזמן שינוי ומשבר, תחשוף את כניסת הבינה המלאכותית לעולם שירות הלקוחות ולשיפור שהיא משיגה במערך השירות. ותדון במשמעות החדשה של צמד המילים ״חווית לקוח״ שהפכו להיות חשובים יותר מהמוצר או מהשירות עצמו.


יועץ אקדמי: יעקב אלוש, מומחה למחשוב תהליכי עבודה בשירות לקוחות מנכ"ל MCMS Technology
מנחה: ד"ר איריס גרטנר מוריוסף, יועצת שיווקית ואסטרטגית, מרצה בכירה בחוג לניהול ארגוני שירות של המכללה האקדמית הדסה


קהל יעד
מנכ"לים, סמנכ”לים, מנהלי שירות לקוחות, ממונים על תלונות ופניות ציבור, מנהלי לקוחות, מנהלי חווית לקוח, מנהלי מוקדי שירות, מנהלי מחלקות שימור, מנהלי קשרי לקוחות, Customer Success Manager, וכל מי שטיפול בלקוחות הוא חלק משגרת עבודתו.


לרישום מקוון - הקליקו כאן

להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן