וועידת ישראל לשירות לקוחות


הועידה המקצועית ה-22 לחווית לקוח ושירות לקוחות בישראל



המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלי שירות הלקוחות בישראל, מקיימים את הוועידה המקצועית ה-21 למנהלי שירות לקוחות ולממונים על פניות הציבור בישראל ומתכבדים להזמינכם להשתתף.

מועד הוועידה: 25-26/11/19
מקום: מרכז הכנסים, קראון פלאזה ת"א


הוועידה תדון בתחומי הליבה של ענף שירות הלקוחות ופניות הציבור בישראל, ותארח את מיטב המרצים והמומחים בתחום שירות הלקוחות. הוועידה תהווה מפגש מקצועי לצד כינוס לימודי וגדוש של הרצאות, דיונים, סדנאות וחילופי דעות בחוויית למידה יוצאת דופן!

יועץ אקדמי: יעקב אלוש, מומחה למחשוב תהליכי עבודה בשירות לקוחות מנכ"ל MCMS Technology

מנחה: ד"ר איריס גרטנר מור יוסף, אסטרטגית שירות לקוחות, מרצה בכירה בחוג לניהול ארגוני שירות של המכללה האקדמית הדסה





היום הראשון של הוועידה יחשוף את מהפיכת ה- Single point of contact) - S.P.O.C), לצד דרכים ליצירת מצוינות ארגונית עם מודעות לשירות לקוחות, בדגש על איכות, זמינות ופשטות. הרצאות מומחים יציגו את הטרדנים החמים בניהול הלקוחות שצפויים לנו ב- 2019, ויתנהל דיון בשאלה האם שירות הלקוחות ללא נציגים שהוחלפו על ידי בוטים או אפליקציות חכמות, נחל כישלון או הצליח? הכנס יחשוף גם מודלים ייעודיים להקטנת הנטישה ושימור נציגי שירות לקוחות כולל מענה לשאלות, תרגול קל והמחשות יישומיות.
בכנס יוצגו מחקרים חדשים על הדרכים ליצירת מצוינות ארגונית עם מודעות לשירות לקוחות ובכלל זה כלי מדידה, פיקוח וניתוח.


היום השני של הוועידה יציג כלים כיצד שירות לקוחות טוב יכול לייצר ערך מוסף לארגון, סמנכ"ל שירות הלקוחות של אל על ימחיש איך ניתן לתת שירות לקוחות גם ב-WhatsApp. הכנס יכלול הרצאה מרתקת על הובלת תהליכי שינוי, במוקדי שירות מהלכה למעשה, שתהייה עשירה בפרקטיקות הטמעה מוכחות וישימות בניהול ופיתוח מוקדים. הממונה על הרשות להגנת הצרכן יציג איך ניתן למנוע מתלונה להפוך לתביעה משפטית. מובילת תחום הדיגיטל ויישומי בינה מלאכותית ב-IBM תדבר על The Future of contact center והוועידה תינעל בסדנא פרקטית עשירה בטיפים, לשיפור יכולת הכתיבה והמענה בכל ערוצי התקשורת בדגש על יסודות קריטיים בתקשורת שירותית בכתב.




קהל יעד
סמנכ”לי שירות לקוחות, מנהלי שירות לקוחות, מנהלי פניות ציבור, מנהלי מוקדי שירות, מנהלי מחלקות שימור, סמנכ"לי שיווק, מנהלי תפעול, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי מערכות מידע ו-IT ולכל מי ששירות הלקוחות הוא חלק משגרת עבודתו, במגזר הפרטי, הציבורי והממשלתי.

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו

לרישום מקוון - הקליקו כאן

להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן