חווית לקוח (CX) כתרופת פלא לעסקים


חווית לקוח (CX) כתרופת פלא לעסקים
ועידת ישראל לשירות וחווית לקוח, תדון בתחומי הליבה של ענף שירות הלקוחות ופניות הציבור, תחשוף סטנדרטים חדשים בחוויית לקוח בנורמלי החדש בעידן הקורונה, ותסייע להבין את דעת הלקוחות ואת צרכיהם המתפתחים כדי להמשיך לשרוד ולשגשג.

חווית הלקוח (CX) התגלתה כתרופת פלא לעסקים. כאשר עושים זאת היטב, זה יוצר ערך, מפחית עלויות ומשפר את שביעות רצון גם של הלקוח וגם של העובד.

  • הוועידה תעסוק ותדון בדרכים לבניית צוות תמיכת לקוחות מנצח.
  • תחשוף כלים שימנעו טרנספורמציה במסע הלקוחות.
  • תציג מודלים למתן שירות לקוחות בעולם בו מתבצע המסחר ללא מגע או מפגש.
  • תראה כיצד השפיע הקורונה על תעשיית שירות הלקוחות.
  • תבחן איזה תפקיד תמלא הטכנולוגיה בנוף שירות הלקוחות בעידן שאחרי הקורונה.
  • תפרט אילו ערוצים חדשים יהיו חיוניים לתקשורת ולניהול מערכות יחסים עם לקוחות.

הוועידה תיערך בתאריכים: 23-24/11/2021
במרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב

דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!

להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן


הוועידה תקדיש מושב מיוחד לשירות לקוחות במגזר המוניציפלי והממשלתי, שידון בפתרונות וביוזמות לפיתוח השירות בשירותים מכריעים, הן באינטראקציות בין עובדים לאזרחים והן בדיגיטל, וכן בבניית כלים שיסיעו לשיפור השירות בכל הרמות.