סגל המרצים וועידות הקודמות


אורית אביטל

סוציולוגית ארגונית המתמחה בעולמות הניהול במוקדים מזה 15 שנים. מנכ"ל אוטוריטה להישגים ממוקדים, בעלת בלוג לניהול ופיתוח מוקדים בישראל

ד"ר גיא יוגב

מנהל שותף, BDO Customer Management, מומחה לשירות לקוחות ממוקד לקוח, מרצה למנהל עסקים ולשיווק, אוניברסיטת בן גוריון בנגב

איילת צורי

מומחית בתקשורת כתובה עם ניסיון של 29 שנה בכתיבה שירותית, ב.א. בבלשנות, מ.א. בתקשורת במסלול ניו-מדיה, עורכת לשונית ומתרגמת מוסמכת

ד"ר אמיר פלינט-גור

ד"ר אמיר פלינט-גור, חוקר-שוק ויועץ לחברות רבות ומרצה בשיווק בתוכניות MBA. מנכ"ל חברת תבונה שיווקית למחקרי שוק בתחום VOC

עו"ד מיכאל אטלן

הממונה על הרשות להגנת הצרכן

אמיר רוגובסקי

סמנכ"ל לקוחות ושירות אל-על

דנה ארדיטי

מובילת תחום הדיגיטל ויישומי בינה מלאכותית בIBM ישראל

טל בית הלחמי

סמנכ"ל שירות, מנהל חטיבת הלקוחות, אלקטרה

אסף הדר

מנכ"ל משותף בחברת Marketing Solutions המתמחה בשיפור ביצועים במשאב האנושי, מומחה להנעה, שימור ופיתוח עובדים במערכי מכירות ושירות לקוחות

רינת גיל

מומחית לפיתוח אישי וארגוני, מתמחה בפיתוח מנהלים ועובדים, באמצעות תהליכי אימון אישיים על בסיס הפסיכולוגיה האדלריאנית, מוסמכת באימון למערכות יחסים

אריאל שושן MBA

יועץ בכיר למערכי שירות לקוחות, מרצה באונ' בר אילן ובמכללה למינהל. בעברו מנהל מערכות שיווק ושירות בארגונים גדולים, מנהל חברת פרויקטור

עודד שפירא

רו"ח, מנכ"ל חברת CGS ישראל, ארגון גלובלי שמרכזו בארה"ב, המספק לחברות טכנולוגיה שירות לקוחות ותמיכה טכנית טלפונית במיקור חוץ

הילה כרמל

שותפה ב-EY ומנהלת קבוצת Customer & Digital

קרן שקד

מנהלת תחום Experience Management בחברת AKT Global, מוסמכת בינלאומית לחווית לקוח. עוסקת בקידום ופיתוח תחום חווית לקוח בישראל

פרופ' עדו גל

החוג לשירותי אנוש, אוניברסיטת חיפה. מומחה וחוקר בהעצמת עובדים, העצמת לקוחות, תהליכי שיקום שירות, פיתוח הון אנושי ומיומנויות-יסוד.

עו"ד חיים רביה

מומחה ומוביל שוק במשפט ואינטרנט, שותף בכיר בפרל כהן צדק לצר ברץ, וראש קבוצת האינטרנט, הסייבר וזכויות היוצרים

עו"ד אורלי לוינזון-סלע

מרצה ויועצת בנושאי הטיפול בתלונות ציבור ושירות לקוחות; לשעבר מ"מ מנהל נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה

אבי עסיס

M.Sc. מומחה לתחום מערכות מידע ולהטמעת טכנולוגיות מחשוב בתחום שירות הלקוחות. בכיר ומנהל תחום BDO Customer Experience Technologies

רתם ירקוני

מנהלת ושותפה בחברת ERGO Consulting Group , יועצת ומומחית לתהליכי שיפור והתייעלות בשירות לקוחות

מיכל זיגלמן

פיזיקאית, יועצת לניהול וקבלת החלטות בתנאי מורכבות, מייסדת ומנכ"ל Duality

מיכה שנהב

יועץ ומנחה קבוצות ארגוניות בתחומי התקשורת האפקטיבית, מנכ"ל מרכז טל

נילי סמברג

מנהלת מחלקת מוקדי השירות בשרותי בריאות כללית

אור ברנט שלו

מייסד ומוביל מקצועי של אנטרופי פיתוח ארגוני

אלעד אבידן

מומחה לפיתוח מנהלים, מייסד ומנכ"ל Man&Mind - "אדם ומחשבה" לייעוץ ארגוני. בעל תואר ראשון במנהל עסקים (B.A) ותואר שני בייעוץ ארגוני (M.A )

עו"ד קרן חן סופר

יועצת משפטית, לשכה המשפטית של לשכת המסחר

אורית לפק

סמנכ"ל ייעוץ, הדרכה וניהול פרויקטים חברת Sensecom ייעוץ וניהול פרוייקטים

עינב הכט עמיר

מנהלת היחידה לפניות הציבור באגף בנק-לקוח , בנק ישראל

עדי שריד

MSc, Data scientist, מנהל מחלקת חקר ביצועים ושותף בכיר, מכון שריד. מרצה ודוקטורנט לחקר ביצועים במחלקה להנדסת תעשייה באוניברסיטת תל אביב. מומחה בפיתוח מודלים בחקר ביצועים, ובעיבוד וכריית נתונים.

סלע יפה

מנכ"ל חברת דאטה מדיה ועורך שותף של הבלוג והפודקאסט crm.buzz

יובל מטלון

מנכ"ל לייבפרסון ישראל, מומחה למערכות שירות לקוחות באמצעות צ'אט בוטים. לשעבר מנכ"ל eBay

דניאל אלטמן

דוקטורנט בפקולטה להנדסת תעשייה וניהול בטכניון בתחום מדעי ההתנהגות והניהול. חוקר עומס רגשי במערכות שירות והשפעות קצרות טווח של רגש לקוחות על ביצועי עובדים באמצעות ניתוחי Big Data ושיטות מחקר נוספות