סוציולוגית ארגונית המתמחה בעולמות הניהול במוקדים מזה 15 שנים. מנכ"ל אוטוריטה להישגים ממוקדים, בעלת בלוג לניהול ופיתוח מוקדים בישראל
מנהל שותף, BDO Customer Management, מומחה לשירות לקוחות ממוקד לקוח, מרצה למנהל עסקים ולשיווק, אוניברסיטת בן גוריון בנגב
מומחית בתקשורת כתובה עם ניסיון של 29 שנה בכתיבה שירותית, ב.א. בבלשנות, מ.א. בתקשורת במסלול ניו-מדיה, עורכת לשונית ומתרגמת מוסמכת
ד"ר אמיר פלינט-גור, חוקר-שוק ויועץ לחברות רבות ומרצה בשיווק בתוכניות MBA. מנכ"ל חברת תבונה שיווקית למחקרי שוק בתחום VOC
הממונה על הרשות להגנת הצרכן
סמנכ"ל לקוחות ושירות אל-על
מובילת תחום הדיגיטל ויישומי בינה מלאכותית בIBM ישראל
סמנכ"ל שירות, מנהל חטיבת הלקוחות, אלקטרה
מנכ"ל משותף בחברת Marketing Solutions המתמחה בשיפור ביצועים במשאב האנושי, מומחה להנעה, שימור ופיתוח עובדים במערכי מכירות ושירות לקוחות
מומחית לפיתוח אישי וארגוני, מתמחה בפיתוח מנהלים ועובדים, באמצעות תהליכי אימון אישיים על בסיס הפסיכולוגיה האדלריאנית, מוסמכת באימון למערכות יחסים
יועץ בכיר למערכי שירות לקוחות, מרצה באונ' בר אילן ובמכללה למינהל. בעברו מנהל מערכות שיווק ושירות בארגונים גדולים, מנהל חברת פרויקטור
רו"ח, מנכ"ל חברת CGS ישראל, ארגון גלובלי שמרכזו בארה"ב, המספק לחברות טכנולוגיה שירות לקוחות ותמיכה טכנית טלפונית במיקור חוץ
שותפה ב-EY ומנהלת קבוצת Customer & Digital
מנהלת תחום Experience Management בחברת AKT Global, מוסמכת בינלאומית לחווית לקוח. עוסקת בקידום ופיתוח תחום חווית לקוח בישראל
החוג לשירותי אנוש, אוניברסיטת חיפה. מומחה וחוקר בהעצמת עובדים, העצמת לקוחות, תהליכי שיקום שירות, פיתוח הון אנושי ומיומנויות-יסוד.
מומחה ומוביל שוק במשפט ואינטרנט, שותף בכיר בפרל כהן צדק לצר ברץ, וראש קבוצת האינטרנט, הסייבר וזכויות היוצרים
מרצה ויועצת בנושאי הטיפול בתלונות ציבור ושירות לקוחות; לשעבר מ"מ מנהל נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה
M.Sc. מומחה לתחום מערכות מידע ולהטמעת טכנולוגיות מחשוב בתחום שירות הלקוחות. בכיר ומנהל תחום BDO Customer Experience Technologies
מנהלת ושותפה בחברת ERGO Consulting Group , יועצת ומומחית לתהליכי שיפור והתייעלות בשירות לקוחות
פיזיקאית, יועצת לניהול וקבלת החלטות בתנאי מורכבות, מייסדת ומנכ"ל Duality
יועץ ומנחה קבוצות ארגוניות בתחומי התקשורת האפקטיבית, מנכ"ל מרכז טל
מנהלת מחלקת מוקדי השירות בשרותי בריאות כללית
מייסד ומוביל מקצועי של אנטרופי פיתוח ארגוני
מומחה לפיתוח מנהלים, מייסד ומנכ"ל Man&Mind - "אדם ומחשבה" לייעוץ ארגוני. בעל תואר ראשון במנהל עסקים (B.A) ותואר שני בייעוץ ארגוני (M.A )
יועצת משפטית, לשכה המשפטית של לשכת המסחר
סמנכ"ל ייעוץ, הדרכה וניהול פרויקטים חברת Sensecom ייעוץ וניהול פרוייקטים
מנהלת היחידה לפניות הציבור באגף בנק-לקוח , בנק ישראל
MSc, Data scientist, מנהל מחלקת חקר ביצועים ושותף בכיר, מכון שריד. מרצה ודוקטורנט לחקר ביצועים במחלקה להנדסת תעשייה באוניברסיטת תל אביב. מומחה בפיתוח מודלים בחקר ביצועים, ובעיבוד וכריית נתונים.
מנכ"ל חברת דאטה מדיה ועורך שותף של הבלוג והפודקאסט crm.buzz
מנכ"ל לייבפרסון ישראל, מומחה למערכות שירות לקוחות באמצעות צ'אט בוטים. לשעבר מנכ"ל eBay
דוקטורנט בפקולטה להנדסת תעשייה וניהול בטכניון בתחום מדעי ההתנהגות והניהול. חוקר עומס רגשי במערכות שירות והשפעות קצרות טווח של רגש לקוחות על ביצועי עובדים באמצעות ניתוחי Big Data ושיטות מחקר נוספות