סגל מרצים


אלעד אבידן

מומחה לפיתוח מנהלים, מייסד ומנכ"ל Man&Mind - "אדם ומחשבה" לייעוץ ארגוני. בעל תואר ראשון במנהל עסקים (B.A) ותואר שני בייעוץ ארגוני (M.A )

קרן שקד

מנהלת תחום Experience Management בחברת AKT Global, מוסמכת בינלאומית לחווית לקוח. עוסקת בקידום ופיתוח תחום חווית לקוח בישראל

דניאל אלטמן

דוקטורנט בפקולטה להנדסת תעשייה וניהול בטכניון בתחום מדעי ההתנהגות והניהול. חוקר עומס רגשי במערכות שירות והשפעות קצרות טווח של רגש לקוחות על ביצועי עובדים באמצעות ניתוחי Big Data ושיטות מחקר נוספות

https://www.altmandaniel.com/

ד"ר גיא יוגב

מנהל שותף, BDO Customer Management, מרצה למנהל עסקים ולשיווק, אוניברסיטת בו גוריון בנגב מנהל בלוג גיא ממוקד לקוח: Guycustomercentric.wordpress.com

עו"ד קרן חן סופר

יועצת משפטית, לשכה המשפטית של לשכת המסחר

הילה כרמל

שותפה ב-EY ומנהלת קבוצת Customer & Digital

אורית לפק

סמנכ"ל ייעוץ, הדרכה וניהול פרויקטים חברת Sensecom ייעוץ וניהול פרוייקטים

עינב הכט עמיר

מנהלת היחידה לפניות הציבור באגף בנק-לקוח , בנק ישראל

איילת צורי

איילת צורי, יועצת בכירה לשירות לקוחות, מומחית בתקשורת כתובה; בעלת ניסיון רב בכתיבה עסקית ובבלשנות מ.א. בתקשורת במסלול ניו-מדיה

עדי שריד

MSc, Data scientist, מנהל מחלקת חקר ביצועים ושותף בכיר, מכון שריד. מרצה ודוקטורנט לחקר ביצועים במחלקה להנדסת תעשייה באוניברסיטת תל אביב. מומחה בפיתוח מודלים בחקר ביצועים, ובעיבוד וכריית נתונים.

טל בר

המטענה, ייעוץ ארגוני וליווי מנהלים, מומחית להפחתת לחצים שחיקה

ד"ר איריס גרטנר מוריוסף

יועצת שיווקית ואסטרטגית, מרצה בכירה בחוג לניהול ארגוני שירות של המכללה האקדמית הדסה. מומחית לפיתוח שירות, שביעות רצון ונאמנות ארוכת טווח

סלע יפה

מנכ"ל חברת דאטה מדיה ועורך שותף של הבלוג והפודקאסט crm.buzz

יובל מטלון

מנכ"ל לייבפרסון ישראל, מומחה למערכות שירות לקוחות באמצעות צ'אט בוטים. לשעבר מנכ"ל eBay