סגל מרצים


אלעד אבידן

מומחה לפיתוח מנהלים, מייסד ומנכ"ל Man&Mind - "אדם ומחשבה" לייעוץ ארגוני. בעל תואר ראשון במנהל עסקים (B.A) ותואר שני בייעוץ ארגוני (M.A )

הילה כרמל

שותפה ב-EY ומנהלת קבוצת Customer & Digital

יפתח לרון

מנכ"ל משותף ברומי לרון לאסטרטגיה וטקטיקה של שירות. חבר בארגון SDN העולמי לתכנון ועיצוב שירות

עינב הכט עמיר

מנהלת היחידה לפניות הציבור באגף בנק-לקוח , בנק ישראל

מיכאל מיטרני

סמנכ"ל החדשנות של רשת סופר-פארם

סלע יפה

מנכ"ל חברת דאטה מדיה ועורך שותף של הבלוג והפודקאסט crm.buzz

עו"ד קרן חן סופר

יועצת משפטית, לשכה המשפטית של לשכת המסחר

איילת צורי

איילת צורי, יועצת בכירה לשירות לקוחות, מומחית בתקשורת כתובה; בעלת ניסיון רב בכתיבה עסקית ובבלשנות מ.א. בתקשורת במסלול ניו-מדיה

חיה לרון

מנכ"ל משותף ברומי לרון לאסטרטגיה וטקטיקה של שירות. חברה בארגון SDN העולמי לתכנון ועיצוב שירות

עדי שריד

MSc, Data scientist, מנהל מחלקת חקר ביצועים ושותף בכיר, מכון שריד. מרצה ודוקטורנט לחקר ביצועים במחלקה להנדסת תעשייה באוניברסיטת תל אביב. מומחה בפיתוח מודלים בחקר ביצועים, ובעיבוד וכריית נתונים.

ד"ר איריס גרטנר מוריוסף

יועצת שיווקית ואסטרטגית, מרצה בכירה בחוג לניהול ארגוני שירות של המכללה האקדמית הדסה. מומחית לפיתוח שירות, שביעות רצון ונאמנות ארוכת טווח

ד"ר גיא יוגב

מנהל שותף, BDO Customer Management, מרצה למנהל עסקים ולשיווק, אוניברסיטת בו גוריון בנגב מנהל בלוג גיא ממוקד לקוח: Guycustomercentric.wordpress.com

טל בר

המטענה, ייעוץ ארגוני וליווי מנהלים, מומחית להפחתת לחצים שחיקה