הוועידה המקצועית ה-26 לשירות וחווית לקוח

שמים את השירות בלב חווית הלקוח
עם היציאה מהמגיפה, השירות והניסיון עברו ללב האסטרטגיה העסקית של ארגונים רבים. סקרים חדשים מלמדים כי שני שליש מהארגונים מתחרים כעת רק על חווית הלקוח.
אלה שמחויבים לאסטרטגיית השירות והחוויה שלהם יקצרו את הפירות וינצחו את המתחרים.

בד בבד, הטרנספורמציה הדיגיטלית וחווית הלקוח מעצבים מחדש את עולם שירות הלקוחות. וועידת ישראל לשירות לקוחות, תציג השנה את עמודי התווך של עולם השירות וחווית לקוח לשנת 2022, ותעניק למשתתפים הזדמנות ייחודית ללמוד ממרצים ומומחים מעוררי מחשבה, איך לספק את הצרכים והציפיות של הלקוחות.

הצטרפו אלינו ב- 4-5 באפריל, לוועידת ישראל לשירות וחווית לקוח 2022, כדי להיחשף לרעיונות, ליוזמות ולכלים שיעזרו לכם לעצב את סביבת שירות הלקוחות בעידן החדש.

הוועידה תיערך בתאריכים: 4-5/4/2022
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב

(ניתן להירשם גם ליום בודד לפי בחירת הנרשם)

הוועידה מהווה פורום למנהיגות מחשבתית ושיטות עבודה מומלצות למתן שירות לקוחות בישראל

דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!



בואו לשמוע ולהכיר את הטכנולוגיות שיגדירו מחדש את מערכת היחסים עם הלקוח!
אמנם גם היום אין תחליף לאינטראקציה אנושית אבל בשנים האחרונות עשינו קפיצת מדרגה משמעותית. הוועידה תציג את הפיתוחים האחרונים בתחום ותראה כיצד טכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית - הולכות להגדיר מחדש את המושג חווית לקוח.

בואו להיחשף לסטנדרטים חדשים בשירות לקוחות, בואו ליצור קשרים עם קולגות, בואו לשתף רעיונות ושיטות עבודה שמגבירות את היכולת להתמקד בלקוח, ולבחון כלים חדשים ודוגמאות למצוינות בשירות.
האירוע מושך מאות מנהיגים עסקיים ואנשי מקצוע מעולם השירות מבמקשים ללמוד מדוגמאות של מצוינות בשירות ולחלוק שיטות עבודה מומלצות.

הוועידה נטולת חסויות או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו.



חלק א
  • חוויית לקוח דיגיטלית אנושית
  • EXTRA MILE בחווית לקוח -כיצד מעלים את הרף בכל פעם מחדש ?
  • לא מדדת לא ניהלת- חשיבות מדידת השירות לשיפור ניהול ובקרה.
  • המועצה הישראלית לצרכנות - סיכום שנת 2021 – מהן הפניות שהתקבלו מציבור הצרכנים בישראל ומשמעותן.
  • לקראת חווית שירות חדשה ברשויות המקומיות בישראל
  • הטכנולוגיות שיגדירו מחדש את מערכת היחסים עם הלקוח

חלק ב
  • מה חשוב בשירות מענה אנושי בשנת 2022?
  • עיצוב שירות ככלי לטיפול נאמנות לקוח
  • כיצד למנף מצבי משבר ליצירת אמון וחיזוק הקשר עם הלקוח
  • התמודדות עם לחץ וצמצום נזקי שחיקה בעבודת השירות
  • שפת גוף ותקשורת בלתי מילולית בעת חוויית השירות 
  • מינוף חוויות לקוח לצרכים שיווקיים


  • ד"ר גלעד ארנון, יועץ ארגוני ופסיכולוג עומד בראש חברה ליעוץ ארגוני
  • עו"ד הדס יעקובסון-ארידור,- מנהלת רגולציה וקשרי ממשל, המועצה הישראלית לצרכנות
  • ד"ר נדב גולדשמידט, מומחה לניהול השירות וחווית לקוח, ומרצה במרכז ללימודים אקדמיים למנהיגות ניהולית
  • ד"ר לירז מרגלית, מומחית בהתנהגות צרכנים, עיצוב חוויות וכלכלה התנהגותית
  • ד"ר איריס גרטנר מוריוסף, יועצת שיווקית ואסטרטגית, מרצה בכירה בחוג לניהול ארגוני שירות של המכללה האקדמית הדסה. מומחית לפיתוח שירות, שביעות רצון ונאמנות ארוכת טווח
  • מיכל גאון אביחי, מנהלת תחום Care & Hospitality ,Management Customer BDO
  • לירון ורמן, מרצה בבית ספר טיומקין לכלכלה, אוניברסיטת רייכמן, הקים וניהל את מרכז הפיתוח והחדשנות של סיטי בישראל, יזם את הקמת מאיץ הפינטק הראשון בארץ ובסיטי העולמית.
  • מני צ'יקו,  מנכ"ל WOKI, מומחה מוביל בתחום המענה האנושי לעסקים.
  • יעל קנדר, מנהלת יחידת BDO DIGITAL, בחברת היעוץ BDO
  • תמר אמיר, יועצת ארגונית, מרצה וחונכת מנהלים, מומחית לחיזוק מיומנויות אישיות לצליחת אתגרי החיים בתחום המקצועי -ארגוני ובתחום האישי-משפחתי
  • שימי עזרייה, מנכ"ל Howazit
  • שי יונגרמן (M.A), מרצה, מנחה ומאמן אישי-עסקי למצוינת בשירות. מומחה לשפת גוף ותקשורת בלתי מילולית, פסיכולוגיה חיובית, קבלת החלטות ועוד.

יועץ אקדמי: יעקב אלוש, מומחה למחשוב תהליכי עבודה בשירות לקוחות מנכ"ל MCMS Technology


קהל יעד
מנכ"לים, סמנכ”לים, סמנכ"לי שירות, סמנכ"לי שיווק, מנהלי שירות לקוחות, ממונים על תלונות ופניות ציבור, מנהלי לקוחות, מנהלי חווית לקוח, מנהלי מוקדי שירות, מנהלי מחלקות שימור, מנהלי קשרי לקוחות, Customer Success Manager, וכל מי שטיפול בלקוחות הוא חלק משגרת עבודתו.

דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!

לרישום מקוון - הקליקו כאן


להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן