וועידת השירות וחווית הלקוח בישראל


מרכז הכנסים קראון פלאזה תל אביב - 08-09/11/21

וועידת השירות וחווית הלקוח בישראל
המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלי שירות הלקוחות בישראל, מקיימים את הוועידה המקצועית ה-25למנהלי שירות לקוחות ולממונים על פניות הציבור בישראל ומתכבדים להזמינכם להשתתף בה.

הוועידה תדון בתחומי הליבה של ענף שירות הלקוחות ופניות הציבור, תחשוף סטנדרטים החדשים בחוויית לקוח בנורמלי החדש בעידן הקורונה, ותסייע להבין את דעת הלקוחות ואת צרכיהם המתפתחים כדי להמשיך לשרוד ולשגשג.

חווית הלקוח (CX) התגלתה כתרופת פלא לעסקים. כאשר עושים זאת היטב, זה יוצר ערך, מפחית עלויות ומשפר את שביעות רצון גם של הלקוח וגם של העובד.

דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!


להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן


  • הוועידה תעסוק ותדון בדרכים לבניית צוות תמיכת לקוחות מנצח.
  • תחשוף כלים שימנעו טרנספורמציה במסע הלקוחות.
  • ותציג מודלים למתן שירות לקוחות בעולם בו מתבצע המסחר ללא מגע או מפגש.
  • תראה כיצד השפיע הקורונה על תעשיית שירות הלקוחות.
  • תבחן איזה תפקיד תמלא הטכנולוגיה בנוף שירות הלקוחות בעידן שאחרי הקורונה
  • ותפרט אילו ערוצים חדשים יהיו חיוניים לתקשורת ולניהול מערכות יחסים עם לקוחות.


יועץ אקדמי: יעקב אלוש, מומחה למחשוב תהליכי עבודה בשירות לקוחות מנכ"ל MCMS Technology
מנחה: ד"ר איריס גרטנר מוריוסף, יועצת שיווקית ואסטרטגית, מרצה בכירה בחוג לניהול ארגוני שירות של המכללה האקדמית הדסה


קהל יעד
מנכ"לים, סמנכ”לים, מנהלי שירות לקוחות, ממונים על תלונות ופניות ציבור, מנהלי לקוחות, מנהלי חווית לקוח, מנהלי מוקדי שירות, מנהלי מחלקות שימור, מנהלי קשרי לקוחות, Customer Success Manager, וכל מי שטיפול בלקוחות הוא חלק משגרת עבודתו.


לרישום מקוון - הקליקו כאן

להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן