מרכז הכנסים קראון פלאזה תל אביב - 08-09/11/21

כנס שירות לקוחות 2021 image
וועידת ישראל לשירות וחווית לקוח, היא הפורום הגדול והמקצועי ביותר לתחום שירות הלקוחות בישראל, המפגיש זו השנה ה-25, מנהלי שירות ומנהיגים עסקיים ביחד עם מומחים ויועצים, לסיעור מוחות ולבחינת כלים חדשים ודוגמאות למצוינות בשירות.

משתתפי הוועידה נחשפים באמצעותה לשיטות עבודה חדשניות ולדרכים מומלצות לקדום חווית לקוח ולפתרון בעיות.

הוועידה נטולה חסויות או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו.

הצטרפו אלינו ב 8-9 בנובמבר, לוועידת ישראל לשירות וחווית לקוח, כדי להיחשף לרעיונות, ליוזמות ולכלים שיעזו לכם לעצב את סביבת שירות הלקוחות לעידן החדש.

הוועידה תיערך במתכונת פרונטלית בתאריכים: 08-09/11/2021
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב
(ניתן להירשם גם ליום בודד לפי בחירת הנרשם)
המרכז הבינלאומי לכנסים, פועל בשיתוף פעולה הדוק עם מלון קראון פלאזה תל אביב, על מנת להבטיח כי הוועידה תיערך כאירוע חי ובבטיחות מרבית בהתאם לכללי התו הירוק.

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם. הירשמו עכשיו!



מגפת הקורונה שינתה את התנהגות הצרכנים לתמיד. הדרך שבה לקוחות מחפשים וצורכים שירות, עברה שינויים מהירים שיש להם השלכות משמעותיות שמחייבים בירור והצטיידות בפתרונות יצירתיים.

בזמן שהקורונה הגדילה במאות אחוזים את הלקוחות הדיגיטליים של עסקים רבים, לרבות ברשויות וגופי ממשל, גדל גם הצורך במתן שירות לקוחות 24/7, וחווית הלקוח עומדת בראש סדר היום של מנהלי השיווק והשירות.
וועידת ישראל לשירות, ריכזה את מיטב המרצים ומומחים מובילים, כדי לשרטט מחדש את מסע הלקוח ולהציג למשתתפים סל פתרונות למתן שירות גם לסביבה הדיגיטלית.




הוועידה תקדיש מושב מיוחד לשירות לקוחות במגזר המוניציפלי והממשלתי, שידון בפתרונות וביוזמות לפיתוח השירות בשירותים מכריעים, הן באינטראקציות בין עובדים לאזרחים והן בדיגיטל, ותציע כלים שיסיעו ליעל ולשפר את השירות בכל הרמות.



יועץ אקדמי: יעקב אלוש, מומחה למחשוב תהליכי עבודה בשירות לקוחות מנכ"ל MCMS Technology
מנחה: ד"ר איריס גרטנר מוריוסף, יועצת שיווקית ואסטרטגית, מרצה בכירה בחוג לניהול ארגוני שירות של המכללה האקדמית הדסה


קהל יעד
מנכ"לים, סמנכ”לים, סמנכ"לי שיווק, סמנכ"לי שירות, מנהלי שירות לקוחות, ממונים על תלונות ופניות ציבור, מנהלי לקוחות, מנהלי חווית לקוח, מנהלי מוקדי שירות, מנהלי מחלקות שימור, מנהלי קשרי לקוחות, Customer Success Manager, וכל מי שטיפול בלקוחות הוא חלק משגרת עבודתו.


דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם. הירשמו עכשיו!

לרישום מקוון - הקליקו כאן

להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן