ד"ר הילה בראל

סוציולוגית, חוקרת בכירה ב-BDO ומרצה באוניברסיטת בר אילן והמכללה למנהל

יעל קנדר

מנהלת חטיבת BDO Digital

שני סבח

מומחית מובילה באסטרטגיית חווית לקוח וחדשנות דיגיטלית מבוססת AI

נועם פיין

יזם סדרתי ומנכ"ל חברת Hear פלטפורמת בינה מלאכותית לתובנות לקוח במוקדי שירות

מיכל שרף

מומחית במנהיגות אישית וארגונית, תהליכי אסטרטגית משאבי אנוש ולמידה ארגונית, שותפה בחברת איי.פי.קום בע"מ, בעלת ניסיון ניהולי עשיר ובכיר של 32 שנים במשרד רוה"מ ת"א (בדרגת אל"מ)

שיר וישניה

מאמנת ומנטורית מנטלית, מנחה ראשית ומנכ"לית מגשימים תשוקות

עו"ד עופר רוזנבלום

יועץ הגנת הפרטיות, אבטחת מידע, ציות ורגולציה

קטי קלריטי

מרצה ומנטורית לפסיכולוגיה התנהגותית ושפת גוף בעסקים

הלל קזר

יועץ ארגוני ומרצה בכיר בתחום פסיכולוגיה פונקציונאלית. מחבר הספר: "סודות ויסודות תהליכי גיוס עובדים בארגונים"

אריאל שושן

מרצה מהשורה הראשונה, בעל ניסיון ניהולי ואקדמי רב, מנוסה בהובלת תהליכי הדרכה ופיתוח ארגוניים

גלעד ניומן

מנכ"ל דייל קארנגי ישראל

כוכבית ארנון

מומחית ב-AI וחוויית לקוח, סמנכ"לית בכירה לשעבר בהראל ראש אגף הלקוחות, בעלים ומנכ"לית KA-CXpert

דר' גיא יוגב

מומחה בנושאי ניהול מבוסס נתונים, במודלים ניהול לקוחות מתקדמים, במדידה מכוונת שיפור, בשילוב כלים טכנולוגיים וארגוניים, בניהול קשרי לקוחות ובכלכלת שירות. ראש יחידת הייעוץ Marketing & Customer Management, BDO משמש גם כמרצה לשיווק באוניברסיטת רייכמן

מלי אלקובי

מחברת הספר גיבורי-על ומפתחת שיטת "שדה התעופה". נציגת התנועה הגלובלית לקיצור שבוע העבודה בישראל

משה רם,

מנהל פתרונות קונטקט סנטר, NessPRO, דוקטורנט בכלכלה התנהגותית

ד"ר איריס גרנטר מור יוסף

מרצה בכירה ויועצת שיווק אסטרטגית בכירה

יערה כהן

בעלת פשוט שירות - מנחת סדנאות ויועצת לשיפור השירות וחווית הלקוח, מנהלת הפורום - קבוצת מיקוד - הפורום המקצועי למנהלי שירות לקוחות

מיכל זיגלמן

פיזיקאית, מומחית לאסטרטגיה חדשנות וקבלת החלטות בתנאי מורכבות ואי וודאות, מייסדת ומנכ"ל Duality. מוסמכת Harvard Business School בשיטת Disruptive Strategy ובאסטרטגיה תחרותית בעידן ה-AI

יניב לוי

סמנכ"ל השירות וחווית הלקוח חברת D-ID, מובילה עולמית בתחום ה-Generative AI ויצירת "סוכנים" דיגיטליים מבוססי AI

יפעת גרוס אריאב

מובילה תהליכי שינוי ושגשוג באמצעות ניהול שיתופי וריפוי ארגוני, תוך חיבור אמפתי בין אנשים לעסקים

אסף זמיר

VP Customer Success, AI21 Labs