משה רם,

מנהל פתרונות קונטקט סנטר, NessPRO, דוקטורנט בכלכלה התנהגותית

מלי אלקובי

מחברת הספר גיבורי-על ומפתחת שיטת "שדה התעופה". נציגת התנועה הגלובלית לקיצור שבוע העבודה בישראל

יערה כהן

בעלת פשוט שירות - מנחת סדנאות ויועצת לשיפור השירות וחווית הלקוח, מנהלת הפורום - קבוצת מיקוד - הפורום המקצועי למנהלי שירות לקוחות

מיכל זיגלמן

פיזיקאית, מומחית לאסטרטגיה חדשנות וקבלת החלטות בתנאי מורכבות ואי וודאות, מייסדת ומנכ"ל Duality. מוסמכת Harvard Business School בשיטת Disruptive Strategy ובאסטרטגיה תחרותית בעידן ה-AI

יניב לוי

סמנכ"ל השירות וחווית הלקוח חברת D-ID, מובילה עולמית בתחום ה-Generative AI ויצירת "סוכנים" דיגיטליים מבוססי AI

יפעת גרוס אריאב

מובילה תהליכי שינוי ושגשוג באמצעות ניהול שיתופי וריפוי ארגוני, תוך חיבור אמפתי בין אנשים לעסקים

יעל קנדר

מנהלת יחידת BDO DIGITAL

דר' גיא יוגב

מומחה בנושאי ניהול מבוסס נתונים, במודלים ניהול לקוחות מתקדמים, במדידה מכוונת שיפור, בשילוב כלים טכנולוגיים וארגוניים, בניהול קשרי לקוחות ובכלכלת שירות. ראש יחידת הייעוץ Marketing & Customer Management, BDO משמש גם כמרצה לשיווק באוניברסיטת רייכמן

שני סבח

מומחית מובילה בתחום אסטרטגיית חוויית הלקוח וחדשנות דיגיטלית

הלל קזר

יועץ ארגוני ומרצה בכיר בתחום פסיכולוגיה פונקציונאלית

אסף זמיר

VP Customer Success, AI21 Labs

דנית ברזילי שקורי

סמנכ"ל בחברת Vmark, מתמחה בהכשרת מנהלים וייעול תהליכי עבודה במוקדי שירות