סוציולוגית, חוקרת בכירה ב-BDO ומרצה באוניברסיטת בר אילן והמכללה למנהל
יועצת לשיווק וחוויית לקוח, SMC Group
מומחית ב-AI וחוויית לקוח, סמנכ"לית בכירה לשעבר בהראל ראש אגף הלקוחות, בעלים ומנכ"לית KA-CXpert
מנהלת חטיבת BDO Digital
מומחית במנהיגות אישית וארגונית, תהליכי אסטרטגית משאבי אנוש ולמידה ארגונית, שותפה בחברת איי.פי.קום בע"מ, בעלת ניסיון ניהולי עשיר ובכיר של 32 שנים במשרד רוה"מ ת"א (בדרגת אל"מ)
מומחית מובילה באסטרטגיית חווית לקוח וחדשנות דיגיטלית מבוססת AI
מרצה בכירה ויועצת שיווק אסטרטגית בכירה
משנה למנכ"ל "היידה", לשעבר מנהל הפעילות של אתר Drushim IL מקבוצת yad2 ונמנה עם מקימיה של האופרציה העסקית של Gett ישראל
מנכ"לית ובעלים משותפת ב-IT Solutions
מאמנת ומנטורית מנטלית, מנחה ראשית ומנכ"לית מגשימים תשוקות
יזם סדרתי ומנכ"ל חברת Hear פלטפורמת בינה מלאכותית לתובנות לקוח במוקדי שירות
מומחה בנושאי ניהול מבוסס נתונים, במודלים ניהול לקוחות מתקדמים, במדידה מכוונת שיפור, בשילוב כלים טכנולוגיים וארגוניים, בניהול קשרי לקוחות ובכלכלת שירות. ראש יחידת הייעוץ Marketing & Customer Management, BDO משמש גם כמרצה לשיווק באוניברסיטת רייכמן
מחברת הספר גיבורי-על ומפתחת שיטת "שדה התעופה". נציגת התנועה הגלובלית לקיצור שבוע העבודה בישראל
מנהל פתרונות קונטקט סנטר, NessPRO, דוקטורנט בכלכלה התנהגותית
בעלת פשוט שירות - מנחת סדנאות ויועצת לשיפור השירות וחווית הלקוח, מנהלת הפורום - קבוצת מיקוד - הפורום המקצועי למנהלי שירות לקוחות
פיזיקאית, מומחית לאסטרטגיה חדשנות וקבלת החלטות בתנאי מורכבות ואי וודאות, מייסדת ומנכ"ל Duality. מוסמכת Harvard Business School בשיטת Disruptive Strategy ובאסטרטגיה תחרותית בעידן ה-AI
סמנכ"ל השירות וחווית הלקוח חברת D-ID, מובילה עולמית בתחום ה-Generative AI ויצירת "סוכנים" דיגיטליים מבוססי AI
מובילה תהליכי שינוי ושגשוג באמצעות ניהול שיתופי וריפוי ארגוני, תוך חיבור אמפתי בין אנשים לעסקים
יועץ ארגוני ומרצה בכיר בתחום פסיכולוגיה פונקציונאלית
VP Customer Success, AI21 Labs