סגל המרצים


כנס שירות וחווית לקוח - מלון קראון פלאזה תל אביב

אורית לפק

סמנכ"ל ייעוץ וניהול פרויקטים, סנסקום

עו"ד ד"ר דנה וימן זקס

מרצה וחוקרת במכללה האקדמית עמק יזרעאל

אסף טיראן

סמנכ"ל שירות הלקוחות הגלובלי , צים שירותי ספנות

ד"ר אמית גור

מרצה וחוקרת בחוג למנהל במכללה האקדמית עמק יזרעאל

גיא מיז'ינסק,

מייסדי OCT Group , מומחה לשיפור וייעול שירות לקוחות, תהליכי שיווק ומכירה והפיכתם לאוטומטיים.

סמדר ויינשטיין

דוקטורנטית - החוג לשירותי אנוש, אוניברסיטת חיפה, מרצה במחלקה לכלכלה וניהול באוניברסיטה הפתוחה

עינת לבי כהן

מייסדת ומנהלת Customer Success מומחית לפיתוח תהליכים אוטומטיים שיוצרים קשר דיגיטלי אישי עם לקוחות.

עודד שי

מייסד ומנכ"ל מכון מחקר מרקטסט., יוזם ומפעיל את מדד מרקטסט לחווית לקוח בשיתוף עם "דה מרקר"

ענת בן עזרא דוקן

סמנכ"לית אסדרה מנהל וארגון הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן

משה גרימברג

מייסד ומנכ"ל Advanced Business Consulting, מומחה לפיתוח תהליכי שינוי והדרכת צוותי שרות.

צביקה רול

מנכ"ל אר & אס קונספט, המתמחה באסטרטגיות שירות וחווית לקוחות ועובדים

אלי ישראלוב

מנכ"ל ומייסד משותף קומבוקס

בת אל גולדמן

ייעוץ ארגוני, הובלת תהליכי שינוי וצמיחה, אסטרטגיה, פיתוח והדרכת מנהלים וצוותי מכירות ושרות

קרא עוד