כנס שירות וחווית לקוח - מלון קראון פלאזה תל אביב

אורית לפק

סמנכ"ל ייעוץ וניהול פרויקטים, סנסקום

עו"ד ד"ר דנה וימן זקס

מרצה וחוקרת במכללה האקדמית עמק יזרעאל

אסף טיראן

סמנכ"ל שירות הלקוחות הגלובלי , צים שירותי ספנות

ד"ר אמית גור

מרצה וחוקרת בחוג למנהל במכללה האקדמית עמק יזרעאל

גיא מיז'ינסק

מנכ"ל מייסד OCT Group, מומחה לשיפור וייעול שירות לקוחות, תהליכי שיווק ומכירה והפיכתם לאוטומטיים.

יוסי בן אשר

מנחה סדנאות מוסמך בינלאומי בתוכנית היוקרתית שפותחה ונבדקה בחברת גוגל למנהיגות מבוססת מודעות קשובה (Mindful Leadership) מייסד ומנכ”ל חברת LeadInside

סמדר ויינשטיין

דוקטורנטית - החוג לשירותי אנוש, אוניברסיטת חיפה, מרצה במחלקה לכלכלה וניהול באוניברסיטה הפתוחה

גיא עמיעד

מנכ"ל אינסוף יעוץ אסטרטגי לחדשנות וצמיחה עסקית

עינת לבי כהן

מייסדת ומנהלת Customer Success מומחית לפיתוח תהליכים אוטומטיים שיוצרים קשר דיגיטלי אישי עם לקוחות.

עודד שי

מייסד ומנכ"ל מכון מחקר מרקטסט., יוזם ומפעיל את מדד מרקטסט לחווית לקוח בשיתוף עם "דה מרקר"

ענת בן עזרא דוקן

סמנכ"לית אסדרה מנהל וארגון הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן

משה גרימברג

מייסד ומנכ"ל Advanced Business Consulting, מומחה לפיתוח תהליכי שינוי והדרכת צוותי שרות.

צביקה רול

מנכ"ל אר & אס קונספט, המתמחה באסטרטגיות שירות וחווית לקוחות ועובדים

בת אל גולדמן

ייעוץ ארגוני, הובלת תהליכי שינוי וצמיחה, אסטרטגיה, פיתוח והדרכת מנהלים וצוותי מכירות ושרות

קרא עוד