סגל המרצים


פרופסור יוסף פרוסט

ראש ביה״ס הבינתחומי למדע וראש החוג לניהול ארגוני שרות, המכללה האקדמית הדסה ירושלים

ד"ר איריס סורוקר

שופטת בדימוס ומנהלת מקצועית של מרכז חת לחקר התחרות והרגולציה.

ד"ר שרי ארליך

חברת אינובטיבה (Innovativa), לייעוץ, פיתוח ארגוני והנחיית קבוצות.

עו"ד ד"ר אסתר בן חיים

מנהלת נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה

ח"כ רויטל סויד

סגנית יו"ר הכנסת, יוזמת התיקון בחוק הגנת הצרכן לפיו רשתות חברתוית יחוייבו במתן מענה טלפוני ואנושי

יגאל קשטן

יועץ שירות בכיר בארץ ובחו"ל. שימש כיועצו של מבקר המדינה לשירות, הקים בישראל את מרכזי התמיכה של מייקרוסופט ו HP

עו"ד חנה וינשטוק טירי

היועצת המשפטית של הרשות להגנת הצרכן, הייתה שותפה בכירה להכנת החוק "מענה אנושי תוך 6 דקות"

ד"ר ורד לופו-בכר

הפקולטה לניהול אוניברסיטת חיפה

גבי גדג'

מנהל תחום עסקי, בקו עסקים מיקור-חוץ בנס טכנולוגיות

איציק ג'יני

מנכ"ל חברת Interactbot

ד"ר איריס גרטנר מוריוסף

מומחית לפיתוח שירות, שביעות רצון ונאמנות ארוכת טווח