סגל המרצים


עו"ד חיים רביה

מומחה ומוביל שוק במשפט ואינטרנט, שותף בכיר בפרל כהן צדק לצר ברץ, וראש קבוצת האינטרנט, הסייבר וזכויות היוצרים

פרופ' עדו גל

החוג לשירותי אנוש, אוניברסיטת חיפה. מומחה וחוקר בהעצמת עובדים, העצמת לקוחות, תהליכי שיקום שירות, פיתוח הון אנושי ומיומנויות-יסוד.

עו"ד אורלי לוינזון-סלע

מרצה ויועצת בנושאי הטיפול בתלונות ציבור ושירות לקוחות; לשעבר מ"מ מנהל נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה

אבי עסיס

M.Sc. מומחה לתחום מערכות מידע ולהטמעת טכנולוגיות מחשוב בתחום שירות הלקוחות. בכיר ומנהל תחום BDO Customer Experience Technologies

רתם ירקוני

מנהלת ושותפה בחברת ERGO Consulting Group , יועצת ומומחית לתהליכי שיפור והתייעלות בשירות לקוחות

מיכל זיגלמן

פיזיקאית, יועצת לניהול וקבלת החלטות בתנאי מורכבות, מייסדת ומנכ"ל Duality

מיכה שנהב

יועץ ומנחה קבוצות ארגוניות בתחומי התקשורת האפקטיבית, מנכ"ל מרכז טל

רוני וולובלסקי

יועץ תקשורת בכיר, חבר מזכירות ארגון יועצי מערכות התקשורת אימ"ת. מנכ"ל חברת טלרון טלקומוניקציה בע"מ.

נילי סמברג

מנהלת מחלקת מוקדי השירות בשרותי בריאות כללית

עדי פרבר

מאמן אישי ועסקי, מפתח שיטת אימון מנטלי DIB מתוך אמונה ש-Different is the new Better

אריאל שושן MBA

יועץ בכיר למערכי שירות לקוחות, מרצה באונ' בר אילן ובמכללה למינהל. בעברו מנהל מערכות שיווק ושירות בארגונים גדולים, מנהל חברת פרויקטור

ד"ר איריס גרטנר מוריוסף

יועצת שיווקית ואסטרטגית, מרצה בכירה בחוג לניהול ארגוני שירות של המכללה האקדמית הדסה. מומחית לפיתוח שירות, שביעות רצון ונאמנות ארוכת טווח