18-19/11/2024 - מרכז הכנסים מלון קראון פלאזה תל אביב

09:00
מהפכת ה-AI בשירות הלקוחות: עתיד חכם ואנושי

הצטרפו אל משה רם, מומחה מוביל בתחום מרכזי השירות, לגילוי עולם חדש של אפשרויות בממשק שבין בינה מלאכותית וחוויית לקוח. בהרצאה מרתקת זו, נחשוף כיצד טכנולוגיית GenAI מעצבת מחדש את פני השירות - מצמצום זמני המתנה ועד להתאמה אישית מדויקת.

בואו לגלות כיצד שילוב חכם של AI עם המגע האנושי יוצר מהפכה של ממש בשביעות רצון הלקוחות, ביעילות התפעולית ובשורה התחתונה העסקית. הכינו את עצמכם לצלול אל עתיד השירות, שבו טכנולוגיה וחמלה אנושית משתלבות ליצירת חוויה שלא הכרתם.

מרצה: משה רם- מנהל פתרונות קונטקט סנטר, NessPRO, דוקטורנט בכלכלה התנהגותית

09:50
ארוחת בוקר ומפגשי נטוורקינג
10:30
חדשנות בעידן משבש: אסטרטגיות להצלחה בשוק תזזיתי

הצטרפו למסע מרתק אל לב המהפכה העסקית של המאה ה-21 עם מיכל זיגלמן, פיזיקאית ומומחית מובילה לאסטרטגיית חדשנות. בהרצאה פורצת דרך זו, נחשוף כיצד חדשנות הפכה מ'נחמד שיש' ל'חובה קיומית' בעולם של בינה מלאכותית ושיבושים טכנולוגיים.

גלו את הסודות להפיכת ארגונכם למכונת חדשנות יעילה, המסוגלת לא רק לשרוד אלא לשגשג בשוק התזזיתי של ימינו. מעבר ממיקוד מוצר למיקוד לקוח ועד לבניית תרבות ארגונית המטפחת יזמות - תצאו מצוידים בכלים מעשיים להובלת הארגון שלכם אל חזית החדשנות. זוהי הזדמנות ייחודית ללמוד כיצד לרתום את כוח החדשנות לטובתכם ולהפוך אתגרים להזדמנויות צמיחה מרגשות.

מרצה: מיכל זיגלמן, פיזיקאית, מומחית לאסטרטגיה חדשנות וקבלת החלטות בתנאי מורכבות ואי וודאות, מייסדת ומנכ"ל Duality. מוסמכת Harvard Business School בשיטת Disruptive Strategy ובאסטרטגיה תחרותית בעידן ה-AI. מרצה בכירה בלהב, פיתוח מנהלים באוניברסיטת תל אביב ובאיגוד הדירקטוריונים IDU.
מנטורית בביה"ס אדלסון ליזמות באוניברסיטת רייכמן, ממובילי פורום החדשנות בלשכה לטכנולוגיות המידע

11:15
"מאושרים בסניקרס"- המסלול המפתיע למוטיבציה בחיים ובעבודה

בואו לגלות כיצד לרתום את המדע כדי לעבור ממוטיבציה מבוססת תגמולים למוטיבציה מבוססת מאמץ, ותצאו עם ארגז כלים מעשי ליצירת הרגלים שיניעו אתכם להשיג כל מטרה.

זוהי הזדמנות ייחודית לפצח את הקוד של המוטיבציה האנושית ולגלות כיצד ליצור סביבת עבודה מעוררת השראה, פרודוקטיבית ומאושרת. הכינו את עצמכם לשנות את תפיסתכם על מה באמת מניע אותנו ואיך ניתן לרתום זאת להצלחה מתמשכת בכל תחומי החיים.

ההרצאה תחשוף את הסוד למוטיבציה מתמשכת בעבודה ובחיים האישיים ותציג את הקשר בין דופמין למוטיבציה ותסייע לכם להשיג כל מטרה, כל זאת בעזרת הבנת המדע שמאחורי המוח והפסיכולוגיה.

מרצה: מלי אלקובי מחברת הספר גיבורי-על ומפתחת שיטת "שדה התעופה". נציגת התנועה הגלובלית לקיצור שבוע העבודה בישראל ומנחת הפודקסאט "עתיד מזהיר" בעולם העבודה

12:15
אמפתיה בעין הסערה: המפתח לצמיחה וחוסן ארגוני בעידן של אי-ודאות

בזמני משבר ואי-ודאות, אמפתיה היא המפתח לשימור קשרים חזקים עם הלקוחות והעובדים. בהרצאה נלמד כיצד גישה של תקשורת מקרבת יכולה ליצור חוויה חיובית, גם כשהתנאים קשים. יפעת גרוס אריאב תחשוף בהרצאתה את הכלים והעקרונות שמאפשרים לארגונים לצמוח ולהתחזק דווקא ברגעים המאתגרים ביותר.

זוהי הזדמנות ייחודית לגלות כיצד להפוך את האמפתיה למנוע רב-עוצמה של חדשנות וצמיחה בארגון שלכם. הכינו עצמכם לשנות את תפיסתכם על מה באמת מניע הצלחה עסקית בעידן של שינויים מתמידים, ולצאת עם כלים מעשיים להובלת הארגון שלכם אל עבר עתיד של שגשוג ויציבות.

מרצה: יפעת גרוס אריאב, מובילה תהליכי שינוי ושגשוג באמצעות ניהול שיתופי וריפוי ארגוני, תוך חיבור אמפתי בין אנשים לעסקים

13:00
מלקוח משמיץ ללקוח ממליץ: כלים אפקטיביים לטיפול בתלונות ולשיפור השירות

כיצד להפוך תלונות להזדמנות לשיפור וליצירת לקוחות מרוצים? בהרצאה זו יערה כהן תחשוף כלים מעשיים לאיתור נקודות חולשה בשירות, לטיפול אפקטיבי בתלונות ולהפקת לקחים משמעותיים.
הצטרפו ליערה כהן, מומחית מובילה בתחום שיפור השירות וחוויית הלקוח ובואו ללמוד איך לשדרג את חווית הלקוח, לשפר את השירות באופן מתמשך ולהפוך לקוחות מאוכזבים לשגרירי המותג שלכם.


זוהי הזדמנות ייחודית לגלות כיצד לרתום את כוח המשוב השלילי ליצירת חוויית לקוח חיובית ובלתי נשכחת. הכינו עצמכם להפוך את מחלקת השירות שלכם ממוקד תלונות למנוע צמיחה עסקית, ולצאת עם ארגז כלים מעשי להובלת מהפכת שירות בארגון שלכם.

מרצה: יערה כהן - בעלת פשוט שירות - מנחת סדנאות ויועצת לשיפור השירות וחווית הלקוח, מנהלת הפורום - קבוצת מיקוד - הפורום המקצועי למנהלי שירות לקוחות

13:45
ארוחת צהרים חוויתית במסעדת המלון
14:30
מעבר לצ'אט-בוט: עידן האווטארים החכמים מבוססי וידאו, בשירות הלקוחות

דמיינו עולם שבו אינטראקציה עם מכשירים דיגיטליים מתבצעת פנים מול פנים עם דמויות דיגיטליות. בהרצאה זו יחשוף יניב לוי, סמנכ"ל השירות וחוויית הלקוח ב-ID-D, את החידושים בתחום הבינה המלאכותית שמאפשרים מעבר מצ'ט-בוטים מבוססי טקסט לאינטראקציות עם "אנשים דיגיטליים" מבוססי וידאו. הצטרפו למסע מרתק אל העתיד המהפכני של האינטראקציות הדיגיטליות. בהרצאה פורצת דרך זו, שתחשוף כיצד הבינה המלאכותית הגנרטיבית מטשטשת את הגבולות בין המציאות הווירטואלית לאנושית.

בואו לגלות כיצד אווטארים מבוססי וידאו מחליפים את הצ'אט-בוטים המסורתיים, ומביאים איתם מהפכה בתקשורת בין אדם למכונה. תלמדו על הטכנולוגיות המתקדמות המאפשרות שיחות טבעיות ואינטואיטיביות עם דמויות דיגיטליות, המשלבות קול, הבעות פנים ושפת גוף.

זוהי הזדמנות ייחודית להציץ אל מאחורי הקלעים של חברות ענק גלובליות המאמצות טכנולוגיה זו, ולהבין כיצד היא משנה את פני השירות והמכירות. הכינו עצמכם לחוות את העתיד של חוויית הלקוח, שבו כל אינטראקציה הופכת לאישית, אנושית ומרתקת יותר מאי פעם.

מרצה: יניב לוי, סמנכ"ל השירות וחווית הלקוח בחברת D-ID, מובילה עולמית בתחום ה-Generative AI ויצירת "סוכנים" דיגיטליים מבוססי AI. יניב עובד עם הלקוחות הגדולים ביותר של החברה, בארה"ב, אירופה ובמזרח הרחוק

15:30
סיום היום הראשון של הוועידה, חלוקת תעודות ושי אישי
09:00
מעבר לבינה המלאכותית : סודות הנאמנות שישאירו את הלקוחות שלכם מרותקים

בתקופה שבה תחרות על נאמנות הלקוחות הולכת וגוברת, איך אפשר ליצור תוכנית נאמנות שתתבלט מעל כולן? בהרצאה זו, יעל קנדר תחשוף כיצד למנף אסטרטגיות חדשניות מעבר ל-AI כדי ליצור חוויית לקוח שמובילה לנאמנות ארוכת טווח. תגלו כיצד שילוב נכון של טכנולוגיה וחשיבה יצירתית יכול להפוך את תוכנית הנאמנות שלכם לכלי מרכזי לשימור והגדלת קהל הלקוחות.

זוהי הזדמנות ייחודית לגלות את הנוסחה הסודית שתבדל את המותג שלכם מהמתחרים ותיצור קשר רגשי עמוק עם הלקוחות. הכינו עצמכם לצאת עם ארגז כלים מעשי ורעיונות פורצי דרך שיהפכו את תוכנית הנאמנות שלכם ממשהו שגרתי לחוויה בלתי נשכחת שהלקוחות שלכם לא יוכלו להפסיק לדבר עליה.

מרצה: יעל קנדר, מנהלת יחידת BDO DIGITAL

10:00
ארוחת בוקר ומפגשי נטוורקינג
10:40
CES - המדד שישנה את כל מה שחשבתם על שביעות רצון לקוחות

הצטרפו לד"ר גיא יוגב, מומחה מוביל בתחום השיווק וניהול לקוחות, למסע מרתק אל לב המהפכה השקטה בעולם חוויית הלקוח. בהרצאה מעוררת מחשבה זו, נחשוף את הכוח המפתיע של מדד ה-CES (Customer Effort Score) - כלי פשוט אך רב עוצמה שמשנה את כללי המשחק בעולם השירות.

גלו כיצד מספר אחד קטן יכול לספר סיפור גדול על חוויית הלקוח שלכם, ולמה חברות מובילות בעולם מסתמכות עליו יותר ויותר. תלמדו איך לרתום את עוצמת ה-CES כדי לזהות נקודות חיכוך, לפשט תהליכים, ולהפוך את הלקוחות שלכם למעריצים נלהבים.

זוהי הזדמנות ייחודית לגלות את הקשר המפתיע בין מאמץ לקוח לבין נאמנות ורווחיות, ולצאת עם כלים מעשיים להטמעת מדד ה-CES בארגון שלכם. הכינו עצמכם לשנות את הדרך שבה אתם מודדים, מנתחים ומשפרים את חוויית הלקוח, ולגלות כיצד הפשטות יכולה להוביל לתוצאות מדהימות.

מרצה: ד"ר גיא יוגב, ראש יחידת הייעוץ Marketing & Customer Management, BDO, משמש גם כמרצה לשיווק באוניברסיטת רייכמן

11:25
AI: המנוע העוצמתי מאחורי חוויית הלקוח העתידית

שני סבח, מומחית מובילה בתחום אסטרטגיית חוויית הלקוח וחדשנות דיגיטלית, לוקחת אתכם למסע מרתק אל העתיד של האינטראקציות בין עסקים ללקוחות.
בהרצאה פורצת דרך זו, נחשוף כיצד הבינה המלאכותית מתניעה מהפכה שקטה אך רבת עוצמה בעולם השירות והמכירות.

בואו לגלות כיצד AI הופך מכלי טכנולוגי לנשק אסטרטגי, המאפשר לארגונים לא רק לעמוד בציפיות הגבוהות של הלקוחות המודרניים, אלא לחזות ולעצב אותן מחדש. תלמדו על הדרכים המפתיעות שבהן בינה מלאכותית מעשירה את חוויית הלקוח הן בתוך הארגון והן מחוצה לו, ואיך היא מאפשרת יצירת הצעות ערך חדשניות שמבדלות אתכם מהמתחרים.

זוהי הזדמנות ייחודית לצלול אל מעמקי המהפכה הדיגיטלית ולגלות כיצד AI יכול להפוך כל נקודת מגע עם הלקוח להזדמנות ליצירת קסם. הכינו עצמכם לשנות את תפיסתכם על מה אפשרי בעולם חוויית הלקוח, ולצאת עם תובנות ואסטרטגיות מעשיות שיציבו את הארגון שלכם בחזית החדשנות הדיגיטלית.

מרצה: שני סבח, מומחית מובילה בתחום אסטרטגיית חוויית הלקוח וחדשנות דיגיטלית

12:25
ניהול לחץ ושחיקה: איך להתמודד בסביבת עבודה מאומצת

הצטרפו להרצאתו של הלל קזר, יועץ ארגוני מוביל ומומחה בפסיכולוגיה פונקציונאלית, ותהנו ממסע מרתק אל תוך נבכי הנפש האנושית בעולם העבודה המאתגר של ימינו. בהרצאה מעוררת השראה זו, נפרוץ את מעגל הקסמים של לחץ ושחיקה ונגלה את הנוסחה המפתיעה להפיכת אתגרים להזדמנויות לצמיחה.

גלו כיצד לזהות את הסימנים המוקדמים של שחיקה, הרבה לפני שהם הופכים למשבר, ולמדו על הכוח הטרנספורמטיבי של מנהיגות אמפתית בסביבת עבודה לחוצה. תחשפו לטכניקות מתקדמות ומעשיות לניהול אנרגיה, יצירת חוסן נפשי, ובניית תרבות ארגונית שמטפחת רווחה נפשית ופרודוקטיביות כאחד.

ההרצאה תקנה הזדמנות ייחודית לגלות כיצד להפוך את מקום העבודה שלכם מזירת התמודדות למרחב של צמיחה והתפתחות. הכינו עצמכם לשנות את תפיסתכם על מה אפשרי בעולם העבודה המודרני, ולצאת עם ארגז כלים מעשי שיאפשר לכם ולצוות שלכם לא רק לשרוד, אלא לשגשג בסביבה התובענית ביותר. גלו את הסוד להפיכת הלחץ ממכשול להזדמנות, ולמדו כיצד ליצור סביבת עבודה שבה אנשים לא רק עובדים, אלא פורחים.

מרצה: הלל קזר, יועץ ארגוני ומרצה בכיר בתחום פסיכולוגיה פונקציונאלית

13:10
אתגרי ההטמעה בעולם הטכנולוגי - איך לא נישאר מאוחר

האם הבינה המלאכותית באמת עושה לנו את החיים קלים יותר? אסף זמיר, סמנכ"ל הצלחת לקוחות ב-AI21 Labs, יסקור את הפער בין האימוץ המהיר של טכנולוגיות AI לבין האתגרים בהטמעתן בסביבות העבודה המודרניות. בהרצאה נבחן את המורכבויות שמגיעות עם הטכנולוגיה, ואת העתיד שבו האיזון בין אדם למכונה ידרוש יותר מתכנון טכני בלבד.

בואו להציץ אל העתיד הקרוב של עולם העבודה - עתיד שאולי נראה ורוד, אך טומן בחובו אתגרים והזדמנויות שלא צפינו. הכינו עצמכם לשנות את תפיסתכם על תפקידו של הAI בחיי היומיום שלכם, ולצאת עם תובנות מעשיות שיעזרו לכם לנווט בביטחון בעולם שבו הAI הוא שותף, אך האדם עדיין במרכז. גלו כיצד לרתום את עוצמת הAI לטובתכם, ולמה בסופו של יום, היכולת האנושית להסתגל ולחדש היא המפתח האמיתי להצלחה בעידן הדיגיטלי.

מרצה: אסף זמיר, VP Customers Success, AI21 labs

13:50
ארוחת צהרים חוויתית במסעדת המלון
14:30
"Why Israel's Customer Service Needs a Wake-Up Call – And How AI Can Fix It"

1. The Problem: Where customer service in Israel is missing the mark
2. Learning from the World: Global companies setting the standard in customer care
3. AI's Impact: How artificial intelligence is driving customer service excellence worldwide
4. A New Era for Israel: Embracing technology to transform the local service experience

מרצה: נועם פיין, CEO & Co-Founder at Hear

15:15
סיום הוועידה, חלוקת תעודות ושי אישי