כוכבית ארנון

כוכבית ארנון, סמנכ"לית בכירה לשעבר וראש אגף שירות הלקוחות בהראל ביטוח ופיננסים

קטי קלריטי

מומחית בפסיכולוגיה התנהגותית בעסקים ושפת גוף

ד"ר גיא יוגב

מנהל שותף, BDO Customer Management, מומחה לשירות לקוחות ממוקד לקוח, מרצה למנהל עסקים ולשיווק, אוניברסיטת בן גוריון בנגב

עמית קמה

חובב טכנולוגיה מושבע, מתמחה בהשפעת המהפכה הדיגיטלית והבינה המלאכותית היוצרת על ארגונים. מנכ"ל קמדיה ומייסד ארגון Digital, AI & Innovation Masters - מועדון מובילי החדשנות הטכנולוגיה והדיגיטל

מעין גנות

מובילה ארגונים לצמיחה

ורד סולן

יועצת ארגונית, מאמנת מנהלים, כותבת ומרצה בתחום המנהיגות.

עו"ד שירן שבתאי

מומחית לייעוץ עסקי אסטרטגי ומנהלת תכניות הכשרה לפיתוח עסקי, תוך שילוב כלים דיגיטליים ומנגנוני בינה מלאכותית חדשניים.

דורית שר

מומחית לשיפור חווית לקוח וטרנספורמציה ארגונית, מנכ"לית חברת אקספריטי

סא"ל יניב בן שושן (במי"ל)

ראש ענף טכנולוגיות בצה"ל

גלעד ניומן

גלעד ניומן – מנכ"ל דייל קארנגי ישראל

יניב כהן

מנהל פעילות טוויליו מקבוצת אמן

עו"ד רונית קריספין,

עו"ד רונית קריספין, מומחית להגנת מידע ופרטיות. בעברה מנהלת הסיכונים של כל חדרי המחשב של אינטל בעולם, יועצת לסיכוני IT בכירה בפירמת הייעוץ E&Y וברשות להגנת הפרטיות. כיום, בעלים של Prive IT המספקת שירותי הגנת מידע ופרטיות לחברות מובילות במשק.

חנה שטיינברג

יועצת ארגונית, מטמיעה תהליכי מחוברות ושייכות בארגונים, מומחית לתחום שימור עובדים ויצירת מנהיגות ניהולית

עו"ד הדס יעקובסון-ארידור

מנהלת רגולציה וקשרי ממשל, המועצה הישראלית לצרכנות

פרופ' עדו גל

החוג לשירותי אנוש, אוניברסיטת חיפה. מומחה וחוקר בהעצמת עובדים, העצמת לקוחות, תהליכי שיקום שירות, פיתוח הון אנושי ומיומנויות-יסוד.

אריאלה דניאלי

מרצה ויועצת לחדשנות שיווקית במרכז הבינתחומי בהרצליה ובמכללת דיגיטאלנט

ד"ר אמיר פלינט-גור

ד"ר אמיר פלינט-גור, חוקר-שוק ויועץ לחברות רבות ומרצה בשיווק בתוכניות MBA. מנכ"ל חברת תבונה שיווקית למחקרי שוק בתחום VOC

עו"ד מיכאל אטלן

הממונה על הרשות להגנת הצרכן

אביבית בן נון

מומחית לאסטרטגיה תקשורתית ולשיווק ודיגיטל. בעבר ראש תחום דיגיטל בפיקוד העורף

קרן שקד

מנהלת תחום Experience Management בחברת AKT Global, מוסמכת בינלאומית לחווית לקוח. עוסקת בקידום ופיתוח תחום חווית לקוח בישראל

אודליה יקיר

אשת תקשורת ומרצה להומור

אריאל שושן MBA

יועץ בכיר למערכי שירות לקוחות, מרצה באונ' בר אילן ובמכללה למינהל. בעברו מנהל מערכות שיווק ושירות בארגונים גדולים, מנהל חברת פרויקטור

ענת בן עזרא

סמנכ"לית אסדרה ומנהל ברשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן

עו"ד קרן חן סופר

יועצת משפטית, מומחית לדיני צרכנות

תמיר אמזלג

תמיר אמזלג, מומחה לטיקטוק, מומחה לרשתות חברתיות וחשיבה יצירתית מחוץ לקופסא

רינת גיל

מאמנת אישית וארגונית אדלריאנית, מומחית לפיתוח מנהלים ועובדים, מוסמכת באימון למערכות יחסים

איילת צורי

מומחית בתקשורת כתובה עם ניסיון של 29 שנה בכתיבה שירותית, ב.א. בבלשנות, מ.א. בתקשורת במסלול ניו-מדיה, עורכת לשונית ומתרגמת מוסמכת

אורית אביטל

סוציולוגית ארגונית המתמחה בעולמות הניהול במוקדים מזה 15 שנים. מנכ"ל אוטוריטה להישגים ממוקדים, בעלת בלוג לניהול ופיתוח מוקדים בישראל

דנה ארדיטי

מובילת תחום הדיגיטל ויישומי בינה מלאכותית בIBM ישראל

נילי סמברג

מנהלת מחלקת מוקדי השירות בשרותי בריאות כללית

טל בית הלחמי

סמנכ"ל שירות, מנהל חטיבת הלקוחות, אלקטרה

אסף הדר

מנכ"ל משותף בחברת Marketing Solutions המתמחה בשיפור ביצועים במשאב האנושי, מומחה להנעה, שימור ופיתוח עובדים במערכי מכירות ושירות לקוחות

עודד שפירא

רו"ח, מנכ"ל חברת CGS ישראל, ארגון גלובלי שמרכזו בארה"ב, המספק לחברות טכנולוגיה שירות לקוחות ותמיכה טכנית טלפונית במיקור חוץ

עו"ד אורלי לוינזון-סלע

מרצה ויועצת בנושאי הטיפול בתלונות ציבור ושירות לקוחות; לשעבר מ"מ מנהל נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה

הילה כרמל

שותפה ב-EY ומנהלת קבוצת Customer & Digital

רתם ירקוני

מנהלת ושותפה בחברת ERGO Consulting Group , יועצת ומומחית לתהליכי שיפור והתייעלות בשירות לקוחות

אור ברנט שלו

מייסד ומוביל מקצועי של אנטרופי פיתוח ארגוני

מיכל זיגלמן

פיזיקאית, יועצת לניהול וקבלת החלטות בתנאי מורכבות, מייסדת ומנכ"ל Duality

אמיר רוגובסקי

סמנכ"ל לקוחות ושירות אל-על

דניאל אלטמן

דוקטורנט בפקולטה להנדסת תעשייה וניהול בטכניון בתחום מדעי ההתנהגות והניהול. חוקר עומס רגשי במערכות שירות והשפעות קצרות טווח של רגש לקוחות על ביצועי עובדים באמצעות ניתוחי Big Data ושיטות מחקר נוספות

מיכה שנהב

יועץ ומנחה קבוצות ארגוניות בתחומי התקשורת האפקטיבית, מנכ"ל מרכז טל

אלעד אבידן

מומחה לפיתוח מנהלים, מייסד ומנכ"ל Man&Mind - "אדם ומחשבה" לייעוץ ארגוני. בעל תואר ראשון במנהל עסקים (B.A) ותואר שני בייעוץ ארגוני (M.A )

עינב הכט עמיר

מנהלת היחידה לפניות הציבור באגף בנק-לקוח , בנק ישראל

אבי עסיס

M.Sc. מומחה לתחום מערכות מידע ולהטמעת טכנולוגיות מחשוב בתחום שירות הלקוחות. בכיר ומנהל תחום BDO Customer Experience Technologies

עדי שריד

MSc, Data scientist, מנהל מחלקת חקר ביצועים ושותף בכיר, מכון שריד. מרצה ודוקטורנט לחקר ביצועים במחלקה להנדסת תעשייה באוניברסיטת תל אביב. מומחה בפיתוח מודלים בחקר ביצועים, ובעיבוד וכריית נתונים.

סלע יפה

מנכ"ל חברת דאטה מדיה ועורך שותף של הבלוג והפודקאסט crm.buzz

אורית לפק

סמנכ"ל ייעוץ, הדרכה וניהול פרויקטים חברת Sensecom ייעוץ וניהול פרוייקטים

יובל מטלון

מנכ"ל לייבפרסון ישראל, מומחה למערכות שירות לקוחות באמצעות צ'אט בוטים. לשעבר מנכ"ל eBay