אהרון קיטל

מהנדס מערכת בחברת אוויה לפיתוח בוטים בטכנולוגיית בינה מלאכותית (AI)

תמי זיתן

תמי זיתן, מומחית בתחום מערכות המידע, בוגרת ממר"מ,מנכ"ל משותף ב- IT Solutions

איריס רזין

מאמנת ארגונית ומנחת קבוצות, מעבירה סדנאות והרצאות בחברות ובאקדמיה בתחום השירות

אסף שניר

משנה למנכ"ל וראש חטיבת לקוחות בכאל

אוסנת לאוטמן

מומחית לתקשורת בין-תרבויות, מייעצת ומרצה על גישור תרבותי בעולם העסקי. מחברת הספר, רב המכר באמזון, Israeli Business Culture

סלעית גרניט

מומחית לניהול תהליכי שינוי משמעותיים בארגונים, מנהלת אגף שיווק בחברת החשמל לשעבר וכיום מנכ"לית של חברת הייעוץ Expert-lt

ניר לאוטמן

סמנכ"ל שירות, כלל ביטוח ופיננסים

ד"ר איריס גרטנר מור יוסף

יועצת שיווקית ואסטרטגית, מרצה בכירה בחוג לניהול ארגוני שירות של המכללה האקדמית הדסה. מומחית לפיתוח שירות, שביעות רצון ונאמנות ארוכת טווח

ליאור גרונדשטיין

מהנדס מערכות, חברת NICE

אריאל שושן

מומחה בהדרכה ובהטמעת תהליכים פנים ארגוניים ושירות לקוחות, מרצה באוניברסיטת בר אילן ובמכללה למינהל

יעל קנדר

מנהלת יחידת BDO DIGITAL

עידו בראל

מומחה לשרות וחווית לקוח, מתמחה בבניית גשר בין ציפיות לקוח למשאבי הארגון. בעל תשוקה לעולם השרות וקשרי לקוחות