העתיד של חוויות יוצאות דופן נמצא בהישג ידכם - בואו לחקור אותו איתנו!

מיפוי מסעות בעידן הבינה המלאכותית: עיצוב אסטרטגיות CX דינמיות image
מסעות לקוחות מתפתחים במהירות חסרת תקדים, מונעים על ידי חידושים כמו AI ושינויים בהתנהגות הצרכנים. כנס זה יחשוף כיצד ארגונים מובילים מתאימים אסטרטגיות CX ומיפוי מסעות כדי ליצור חוויות מותאמות אישית ברגע.

בואו לגלות כיצד בינה מלאכותית ((AI גנרטיבית) יכולה לייעל מסעות לקוח תוך שיפור הקשרים האנושיים. הכנס יציג שיטות עבודה מומלצות לשילוב תובנות מונעות נתונים עם אמפתיה.

בואו לקבל נקודות מבט עדכניות על התפקיד המכריע של תרבות ארגונית וצורת חשיבה בהפעלת CX דינמי.

בואו להתנסות בסדנאות מעשית כדי לחדד מיומנויות מתפתחות כמו חשיבה עיצובית ,פיתוח שירות זריז, קשרים עם עמיתים מארגונים אחרים והחלפת תובנות על התגברות על אתגרי CX החדשים.

אירוע זה יצייד את המשתתפים בטכניקות העדכניות ביותר ובמסגרות ממוקדות קדימה כדי לבצע אופטימיזציה מתמדת של CX סביב צרכי הלקוחות המשתנים. אל תמפו רק מסעות סטטיים - למדו לאפשר רגעי מותג זריזים ומשמעותיים.

הוועידה תיערך בתאריכים: 18-19/11/24
במרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב

דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!


להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן