הצטרפו למהפכה שמשנה את חוקי המשחק בשירות הלקוחות בישראל!
בעיצומה של מציאות ישראלית דינמית ומורכבת, ובצל האתגרים הייחודיים של 2025 - ממחסור בכוח אדם ועד למציאות ביטחונית משתנה - ועידת ישראל לשירות וחוויית לקוח 2025 היא המצפן המקצועי שלכם להצלחה.
זה לא עוד כנס, אלא הזדמנות אסטרטגית קריטית לרכוש ידע מעמיק, כלים חדשניים ותובנות מעשיות שיאפשרו לכם לנצח את האתגרים, להעניק שירות יוצא דופן, רגיש ומתקדם, ולפתוח דלתות לעולם השירות של המחר.
הוועידה תיערך בימים ב'-ג' 28-29/07/25
מלון קראון פלאזה, הירקון 145 תל אביבהצטרפו אלינו ליומיים עוצמתיים של תוכן איכותי, חדשנות טכנולוגית ודיונים מעמיקים סביב אתגרי השירות הייחודיים של המציאות הישראלית.
מה מחכה לכם בוועידה ברמה של 5 כוכבים?
- הזדמנות בלעדית ללמוד מהמובילים בתחום, ביניהם: יעל קנדר, שני סבח, ד"ר הילה בראל ומרצים נוספים.
- תובנות מעשיות וכלים חדשניים שתוכלו ליישם מיידית כדי להתמודד עם אתגרי השירות הייחודיים של 2025.
- דיונים מעמיקים סביב אתגרי כוח האדם, פתרונות טכנולוגיים לחוסן שירותי בזמן חירום, ניהול קונפליקטים, שימוש ב-AI לשיפור פרודוקטיביות ועוד.
- היכרות עם חדשנות טכנולוגית פורצת דרך שתשדרג את מערך השירות שלכם.
- יצירת קשרים משמעותיים עם עמיתים למקצוע ומומחים מובילים באווירה איכותית ונעימה.
- חוויה הוליסטית מפנקת הכוללת תיק ועידה, חומר מקצועי עשיר, ארוחות שף (בוקר וצהריים), הפסקות נטוורקינג, שי אישי ותעודה מהודרת.
אל תחמיצו את פסגת השירות של השנה! ועידת ישראל לשירות וחוויית לקוח 2025 היא ההשקעה החכמה ביותר בעתיד השירות של הארגון שלכם.
דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!
הוועידה תדון בתחומי הליבה והחידושים בתחום לצד פתרונות מומחים בנושאים הבאים:
- סולם ציפיות הלקוח : מודל מרתק המדמה כניסה למוחו של הלקוח, בהובלת אריאל שושן.
- הבנת הלקוח המגוון באמצעות תובנות מהפסיכולוגיה החברתית, עם ד"ר הילה בראל.
- הדור הבא של חוויית הלקוח: בין טכנולוגיה מתקדמת לבינה אנושית, עם שני סבח.
- ניהול חוויית לקוח אמפתי ורגיש בתקופות מתוחות, בהובלת גלעד ניומן.
- השלכות השימוש בAI על הגנת הפרטיות בשירות לקוחות, בהובלת עו"ד עופר רוזנבלום.
- בניית חוסן ארגוני בשירות לקוחות באמצעות העלאת חוסן אישי ושיפור התקשורת, עם שיר וישניה.
- שירות בעולם לא יציב: תקשורת, הנעה והשפעה בתנאי שינוי, משבר ואי וודאות עם קטי קלריטי.
- איך נראה עתיד השירות הלקוחות בעידן הבינה המלאכותית, עם נועם פיין.
- הפיכת קונפליקטים עם לקוחות להזדמנויות צמיחה ולחיזוק אמנת השירות, בהובלת מיכל שרף.
- The Human Code- Digital Trends Research 2025 , בהובלת יעל קנדר.
- אתגרי כוח האדם בשירות לקוחות בישראל- השפעת המנהל על שימור עובדים בשירות, עם הלל קזר.
ועידת ישראל לשירות לקוחות היא הזדמנות ייחודית עבורכם:
- ללמוד מהמובילים בתעשייה ולקבל כלים וטכניקות מעשיות ליישום מיידי.
- להתעדכן בחידושים האחרונים ובמגמות העתיד בעולם שירות הלקוחות.
- ליצור קשרים משמעותיים עם עמיתים, מומחים וספקים מובילים.
- לקבל מוטיבציה והשראה להוביל את ארגונכם להצלחה בשוק תחרותי.
אל תפספסו את האירוע המרכזי של השנה בעולם שירות הלקוחות בישראל! הבטיחו את מקומכם עוד היום.
להתראות בוועידה!
ועידת ישראל לשירות וחוויית לקוח 2025 מציבה את מנהלי ומקצועני השירות בחזית עולם השירות המתפתח, ומעניקה לכם הזדמנות ייחודית להוביל, להשפיע ולהתחדש. הכנס המרכזי בישראל יצייד אתכם בכלים חדשניים ופתרונות מעשיים להתמודדות יעילה עם אתגרי השירות המרכזיים של השנה: שילוב אופטימלי של טכנולוגיות AI, ניהול חוויית לקוח אמפתי במצבי לחץ, בניית חוסן ארגוני ועובדים, גיוס ושימור טאלנטים בעידן של מחסור בכוח אדם, והתאמת השירות לצרכים המגוונים של החברה הישראלית.
יועץ אקדמי: יעקב אלוש, מומחה למחשוב תהליכי עבודה בשירות לקוחות ומנכ"ל MCMS Technologyהוועידה נטולת חסויות או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו
דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!|
להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאןלמי הוועידה מיועדת?הוועידה מיועדת למנהלי שירות לקוחות, מנהלי חוויית לקוח, Customer success Manager, אנשי שיווק ומכירות, ממונים על תלונות ופניות ציבור, מנהלי קשרי לקוחות, מנהלי מוקדי שירות, יועצים ומובילים טכנולוגיים בכל ארגון ששואפים להוביל את המהפכה בתחום השירות והנאמנות ללקוחות.
הבלוג מציג עשרה עקרונות מפתח להצלחה בשירות לקוחות, תוך התאמה למציאות העכשווית בישראל. הכללים כוללים הקשבה רגישה, מענה מהיר, מקצועיות וידידותיות, פתרון בעיות יצירתי, התאמה אישית, שיפור מתמיד, עקביות בשירות, הישארות מעודכנים במציאות המשתנה, טיפוח חוסן צוותי, והכרה בתגמול ביצועים טובים. הבלוג מדגיש כי שירות לקוחות מצוין הוא חוסן בתקופה מאתגרת ומספק הנחיות מעשיות ליישום העקרונות הללו בהקשר הישראלי הייחודי.
לרשימת הכללים הקליקו כאן

ג'ף בזוס, מייסד אמזון
"בעולם הישן, לקוח לא מרוצה היה מספר על כך לשישה חברים. בעידן הדיגיטלי, לקוח לא מרוצה יכול לספר על כך ל-6,000 חברים. שירות מעולה הוא הדרך הטובה ביותר להפוך לקוחות לאוהדים."